close


 

 

Ooh I can't go any further then this
沒有你 我再也走不下去

Ooh I want you so badly, it's my biggest wish
我是如此想要你 那是我最大的願望

Cool I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you
我單純的花時間想著想著想著你

every single day yes, i'm really missin' missin' you
日復一日 是的 我真的想著想著你

and all those things we use to use to use to do
還有那些我們常在常在常在做的事

hey girl, wuz up, it use to be just me and you
嗨 女孩 怎麼了? 那向來向來都只有你和我

I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you
我花時間單純想著想著想著你

every single day, yes i'm really missin missin you
日復一日 是的 我真的想著想著你

and all those things we use to use to use to do
還有那些我們常在常在常在做的事

hey girl wuz up, wuz up, wuz up, wuz up
嗨 女孩 怎麼了? 怎麼了? 怎麼了? 怎麼了?

Can you meet me halfway, right at the boarderline
與我在半途相見 就在邊界旁邊

that's where i'm gonna wait, for you
那裏就是我將會等你的地方

i'll be lookin out, night n'day
我將會日夜翹首期盼

took my heart to the limit, and this is where i'll stay
帶我的心至極限 那是我停留之地

I can't go any further then this
我再也走不下去

I want you so bad it's my only wish
我是如此需要你 是我唯一願望

girl,i travel round the world and even sail the seven seas
女孩 我走遍了世界甚至橫越七大洋

across the universe i go to other galexies
度過了宇宙到另一座銀河

just tell me where you go, just tell me where you wanna to meet
只要告訴我方向 只須與我約定在哪裡相見

I navigate myself myself to take me where you be
我便有感應 這感應會帶領我到有你的地方

cause girl i want, I, I, I want you right now
因為女孩 我想 我我 我現在就要你

I travel uptown (town) i travel downtown
我不斷尋找行走著

I wanna to have you around (round) like every single day
我想要你的陪伴 像從前一樣

I love you alway..way
我永遠都愛著你

Can you meet me halfway, right at the boarderline
與我在半途相見 就在邊界旁邊

that's where i'm gonna wait, for you
那裏就是我將會等你的地方

i'll be lookin out, night n'day
我將會日夜翹首期盼

took my heart to the limit, and this is where i'll stay
帶我的心至極限 那是我停留之地

I can't go any further then this
我再也走不下去

I want you so bad it's my only wish
我是如此需要你 是我唯一願望

I can't go any further then this
我再也走不下去

I want you so bad it's my only wish
我是如此需要你 是我唯一願望

let's walk the bridge, to the other side
讓我一起走到橋的另一端

just you and I (just you and I)
只有你跟我(只有你跟我)

I will fly, i'll fly the skies, for you and I (for you and I)
我將會飛 為我倆而飛過天際(為了你和我)

I will try, until i die, for you and i,
為了我倆 我將會不斷嘗試直到滅亡

for you and i, for for you and i,
為了 為了你 為了我倆

for for you and i, for for you and i, for you and i
為了 為了你 為了我倆

can you meet me half way
你能與我相遇在半途嗎

can you meet me half way
你能與我相遇在半途嗎

can you meet me half way
你能與我相遇在半途嗎

can you meet me half way
你能與我相遇在半途嗎




Can you meet me halfway, right at the boarderline

與我在半途相見 就在邊界旁邊


that's where i'm gonna wait, for you
那裏就是我將會等你的地方


i'll be lookin out, night n'day
我將會日夜翹首期盼

 took my heart to the limit, and this is where i'll stay
帶我的心至極限 那是我停留之地


 I can't go any further then this
我再也走不下去


I want you so bad it's my only wish
我是如此需要你 是我唯一願望


I can't go any further then this

我再也走不下去


I want you so bad it's my only wish

我是如此需要你 是我唯一願望



arrow
arrow
    全站熱搜

    yxul 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()